zondag 13 april 2014

Geen tracés gelopen, maar wel mooie plaatjes


Vandaag heb ik geen stuk van het Rondje Zeeuws-Vlaanderen gelopen, mijn dochter is een weekend weg met haar gezin en omdat we afgesproken hebben de Ronde samen te lopen, had ik dus een weekendje vrij.
Wel gelopen hoor, gisteren 6,8 km en vandaag 7,6 km .
Al een paar weken heb ik foto's genomen tijdens mijn dagelijkse wandelingen rondom Schoondijke.
Kijk eens , hoe mooi je hier kunt wandelen!






Bomen en dieren op de dijk;











Lammetjes zie je overal op dit moment;











Schoondijke in de mist;












Boeren aan het werk;








 

Wandelpad tussen twee boerderijen, zodat je ook de achterkant eens ziet;



Slecht weer op komst, snel doorlopen;










Leuk huisje aan de Tragel, waar ik vaak langsloop;









Nieuwkerkse Kreek, even op de foto klikken en je ziet de viswateren in Zeeuws- Vlaanderen;










De klompenmaker tussen Schoondijke en Groede;












Middendijk en hieronder de boomgaard die ernaast ligt;

Molenkreek bij het "Bruune Dreefje", bekend  wandelpaadje voor Schoondijkenaren;




Als je goed om je heen  kijkt is er zoveel moois te zien........
Volgende week op 2e Paasdag gaan we weer verder met ons Rondje Zeeuws- Vlaanderen.
We hebben nog de tijd tot 19 september en zijn al bijna op de helft, dus tijd genoeg nog............








Geen opmerkingen:

Een reactie posten